План работы
метадычнага аб’яднання класных кіраўнікоў
2024/2025 н.г.
Тэма: Стварэнне ўмоў для практычнай рэалізацыі творчага патэнцыялу класных кіраўнікоў, павышэнне іх прафесійнай кампетэнцыі пры планаванні выхаваўчай работы ў класе.
Мэта: павышэнне якасці і эфектыўнасці сістэмы выхавання, удасканаленне форм і метадаў выхавання ў школе праз павышэнне кампетэнтнасці і прафесійнага майстэрства класных кіраўнікоў.
Задачы:
ствараць ўмовы для бесперапыннага павышэння кампетэнтнасці і прафесійнага майстэрства, развіцця творчага патэнцыялу кожнага класнага кіраўніка, удасканалення форм і метадаў арганізацыі выхаваўчай работы;
садзейнічаць актыўнаму ўкараненню інтэрактыўных форм работы з навучэнцамі і іх бацькамі;
каардынаваць планаванне, арганізацыю і педагагічны аналіз выхаваўчых мерапрыемстваў класных калектываў;
садзейнічаць павышэнню якасці і эфектыўнасці сістэмы выхаваўчай работы школы праз выкананне адзіных прынцыповых падыходаў да выхавання і сацыялізацыі вучня;
спрыяць павышэнню якасці і эфектыўнасці сістэмы выхаваўчай работы школы праз выкананне адзіных прынцыповых падыходаў да выхавання і сацыялізацыі навучэнцаў.
Пасяджэнне № 1
Дата правядзення: 30 жніўня 2024 года
Тэма: Асаблівасці арганізацыі і планавання ідэалагічнай і выхаваўчай работы ў 2024/2025 н.г.
Мэта: забеспячэнне нарматыўна-метадычнага суправаджэння выхаваўчага працэсу; каардынацыя планавання, арганізацыі і педагагічнага аналізу выхаваўчай работы класных кіраўнікоў у 2024/2025 н.г.
Задачы:
аказаць дапамогу класным кіраўнікам ва ўдасканаленні форм і метадаў арганізацыі выхаваўчай работы класа;
стварыць камфортнае выхаваўчае асяроддзе для кожнага дзіцяці, незалежнае ад праблем у асабістым развіцці;
арганізаваць сістэму выхавання ў класе з улікам індывідуальных асаблівасцей навучэнцаў;
фарміраваць станоўчыя змяненні ў паводзінах удзельнікаў адукацыйнага працэсу, развіваць міжасабовыя адносіны і сацыяльную актыўнасць.
Форма правядзення: інструктыўна – метадычная нарада
Пытанні для абмеркавання:
- Нарматыўна-прававое забяспячэнне арганізацыі выхаваўчага працэсу ў 2024/2025 навучальным годзе.
Адказны: Корзан І.М., кіраўнік МА.
- Задачы школы і актуальныя напрамкі ідэалагічнай і выхаваўчай работы ў новым навучальным годзе.
Адказны: Малевіч І.А., намеснік дырэктара па вучэбна-выхаваўчай рабоце.
Практыкум:
- Зацвярджэнне плана работы метадычнага аб’яднання класных кіраўнікоў на 2024/2025 н.г.
Літаратура:
Інструктыўна – метадычнае пісьмо Асаблівасці арганізацыі ідэалагічнай і выхаваўчай работы ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі ў 2024/2025 навучальным годзе”;
Канцэпцыя непрэрыўнага выхавання дзяцей і навучэнскай моладзі на 2021-2025 гг. ;
Метадычныя рэкамендацыі па арганізацыі ва ўстанове адукацыі работы па прафілактыцы суіцыданебяспечных паводзін навучэнцаў;
Метадычныя рэкамендацыі па арганізацыі і правядзенні інфармацыйных гадзін ва ўстановах адукацыі;
Метадычныя рэкамендацыі: “Арганізацыя эфектыўнага ўзаемадзеяння установы агульнай сярэдняй адукацыі з сям’ёй”;
Рэкамендацыі “Метадычныя аспекты ўдасканалення выхаваўчай работы ў шосты школьны дзень” .
Пасяджэнне № 2
Дата правядзення: лістапад 2024
Тэма: Прыярытэтныя накірункі ідэалагічнай і выхаваўчай работы класнага кіраўніка ў кантэксце Года якасці.
Мэта: вызначэнне шляхоў і спосабаў удасканалення работы па фарміраванні ў навучэнцаў каштоўнасных адносін да працы, працоўных навыкаў, гатоўнасці і матывацыі да працоўнай дзейнасці.
Задачы:
фарміраванне ў вучняў асэнсаванага выбару будучай прафесіі;
вызначэнне шляхоў удасканалення работы па прафарыентацыі.
Форма правядзення: семінар-практыкум
Пытанні для абмеркавання:
- Эфектыўныя метады і формы прафарыентацыйнай работы ў школе.
(з вопыту работы)
Адказны: Бабей М.А, класны кіраўнік 6 класа.
- Экскурсія як сродак прафарыентацыйнай работы з вучнямі.
Адказны: Кот Т.В., класны кіраўнік 7 класа
Практыкум:
- Абмен вопытам работы. Наведванне і аналіз адкрытага класнага мерапрыемства ў 5 класе
Адказны: Ігнатовіч Г.А.
- Абмеркаванне асноўных агульнашкольных патрыятычных спраў.
Адказныя: класныя кіраўнікі.
Літаратура:
Інструктыўна – метадычнае пісьмо “Асаблівасці арганізацыі ідэалагічнай і выхаваўчай работы ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі ў 2024/2025 навучальным годзе”;
Метадычныя рэкамендацыі па арганізацыі работы з вучнямі, бацькамі (законнымі прадстаўнікамі) па вучэбных прадметах, мерапрыемствах прафарыентацыйнага накірунку ў шосты школьны дзень”;
Метадычныя рэкамендацыі па арганізацыі экскурсій для вучняў І-ХІ класаў устаноў адукацыі.
Пасяджэнне № 3
Дата правядзення: люты 2025 года
Тэма: Фарміраванне маральнага і духоўнага здароўя як прафілактыка суіцыдальных паводзін школьнікаў.
Мэта: удасканаленне прафесіяналізму класных кіраўнікоў па фарміраванні адказных паводзін вучняў.
Задачы:
стварэнне ўмоў для фарміравання каштоўнасных адносін да жыцця ў вучняў;
стварэнне абставін супрацоўніцтва навучэнцаў і настаўніка;
выпрацоўка доўгачасовай станоўчай матывацыі да вучобы.
Форма правядзення: метадычная студыя.
Пытанні для абмеркавання:
- Планаванне і правядзенне прафілактычнай работы суіцыдальнай рызыкі.
Адказны: Пракапеня Н.В., класны кіраўнік 1 класа
- Формы работы з сям’ёй па духоўна-маральным выхаванні і развіцці вучняў.
Адказны: Зыбайла А.М, класны кіраўнік 4 класа
Практычны блок:
- Наведванне і аналіз пазакласнага мерапрыемства ў 3 класе па тэме паседжання метадычнага аб’яднання.
Адказны: Корзан І.М., класны кіраўнік 3 класа
Літаратура:
Інструктыўна – метадычнае пісьмо “Асаблівасці арганізацыі ідэалагічнай і выхаваўчай работы ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі ў 2024/2025 навучальным годзе”;
Метадычныя рэкамендацыі па арганізацыі ва ўстанове адукацыі работы па прафілактыцы суіцыданебяспечных паводзін навучэнцаў;
- Метадычныя рэкамендацыі: “Арганізацыя эфектыўнага ўзаемадзеяння установы агульнай сярэдняй адукацыі з сям’ёй”.
Пасяджэнне №4
Дата правядзення: май 2025 года
Тэма: Вынікі і аналіз работы метадычнага аб’яднання класных кіраўнікоў за 2024/2025 навучальны год. Пытанні арганізацыі і правядзення аздараўленчай работы ў школе.
Мэта: падвядзенне вынікаў і аналіз работы метадычнага аб’яднання класных кіраўнікоў за 2024/2025 навучальны год.
Форма правядзення: творчая справаздача.
Пытанні для абмеркавання:
- Аналіз дзейнасці метадычнага аб’яднання класных кіраўнікоў за 2024/ 2025 навучальны год.
Адказны: Корзан І.М., кіраўнік метадычнага аб’яднання
- Абмеркаванне перспектыўнага планавання на 2025/2026 навучальны год.
Адказны: Корзан І.М., кіраўнік метадычнага аб’яднання
- Занятасць навучэнцаў у летні перыяд (праходжанне практыкі, аздараўленне).
Адказныя: Малевіч І.А., намеснік дырэктара па вучэбна-выхаваўчай рабоце.
- Аналіз ідэалагічнай і выхаваўчай работы ў класе.
Адказныя: класныя кіраўнікі 1-9,11 класаў