План работы МО классных руководителей на 2020/2021 уч.г.

 

План работы

метадычнага аб’яднання класных кіраўнікоў

2021 – 2022 н.г.

 

 

Тэма: удасканаленне прафесійнай кампетэнцыі педагогаў, якія выконваюць абавязкі класных кіраўнікоў, у рабоце класнага кіраўніка.

 

 

Мэта: павышэнне якасці і эфектыўнасці сістэмы выхаваўчай работы праз удасканаленне форм і метадаў выхавання, праз павышэнне педагагічнага майстэрства класных кіраўнікоў.

 

 

Задачы:

  • Стварэнне ўмоў для бесперапыннага павышэння прафесійнай кампетэнцыі класных кіраўнікоў;
  • Аказанне дапамогі класнаму кіраўніку ва ўдасканаленні форм і метадаў арганізацыі выхаваўчай работы класа;
  • Фарміраванне ў класных кіраўнікоў тэарэтычнай і практычнай базы для мадэліравання сістэмы выхавання ў класе;
  • Вывучэнне і абагульненне цікавага вопыту работы класнага кіраўніка.

  

 Пасяджэнне № 1

 

Дата правядзення: верасень 2021 г.

 

Тэма: Асаблівасці арганізацыі і планавання ідэалагічнай і выхаваўчай работы ў 2020 – 2021 н.г.

 

Мэта: азнаямленне класных кіраўнікоў з асаблівасцямі і асноўнымі накірункамі выхаваўчай работы на новы навучальны год; забеспячэнне нарматыўна-метадычнага суправаджэння выхаваўчага працэсу ў новым навучальным годзе.

 

Форма правядзення: інструктыўна – метадычная нарада

 

Пытанні для абмеркавання:

  1. Задачы школы і актуальныя накірункі выхаваўчай і ідэалагічнай работы ў новым навучальным годзе. Планаванне выхаваўчай работы ў класе.

Адказны: намеснік дырэктара па вучэбна-выхаваўчай рабоце Малевіч І.А., педагог сацыяльны Паповіч С.І.

  1. Нарматыўна-прававое забеспячэнне выхаваўчай і ідэалагічнай работы ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі.

Адказны: кіраўнік МА Пракапеня Н.В.

  1. Агляд новай метадычнай літаратуры па праблемам выхавання.

Адказны: класны кіраўнік Кот Т.В.

  1. Зацвярджэнне плана работы МА класных кіраўнікоў на 2021 – 2022 н.г.

Адказны: кіраўнік МА Пракапеня Н.В.

 

Літаратура:

  1. Інструктыўна-метадычнае пісьмо “Асаблівасці арганізацыі выхаваўчай, ідэалагічнай і сацыяльнай работы ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі ў 2021 - 2022 навучальным годзе”.
  2. Метадычныя рэкамендацыі “Планаванне выхаваўчай работы ў класе і яе ўлік”. Зборнік нарматыўных дакументаў №6, 2012г.
  3. Метадычныя рэкамендацыі. Прыкладная структурная мадэль вядзення дакументацыі, якая рэгламентуе арганізацыю выхаваўчай работы ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі. Зборнік нарматыўных дакументаў №6, 2012г.
  4. Кодэкс РБ аб адукацыі. Артыкул 95.

 

 

Пасяджэнне № 2

 

Дата правядзення: снежань 2021 г.

 

Тэма: Грамадзянскае і патрыятычнае выхаванне як фактар фарміравання актыўнай жыццёвай пазіцыі.

 

Мэта: удасканаленне работы класных кіраўнікоў у адпаведнасці з асаблівасцямі і асноўнымі накірункамі грамадзянскага і патрыятычнага выхавання.

 

Форма правядзення: семінар - практыкум

 

Пытанні для абмеркавання:

  1. Сістэма грамадзянска-патрыятычнага выхавання ў школе і сям’і, якая спрыяе фарміраванню актыўнай асобы грамадзяніна і патрыёта.

Адказны: класны кіраўнік Кот Т.В.

  1. Выхаванне актыўнай жыццёвай пазіцыі школьніка праз удзел у рабоце дзіцячых грамадскіх арганізацый.

Адказны: педагог-арганізатар Зыбайла М.А.

  1. Абмен вопытам работы:

А) наведванне адкрытага класнага мерапрыемства ў 3 класе

Адказны: класны кіраўнік Літвінчык Т.І.

Б) аналіз выхаваўчага мерапрыемства

Класныя кіраўнікі

 

Практычны блок:

  1. Класная гадзіна ў 3 класе

 

 

Пасяджэнне № 3

 

Дата правядзення: люты 2022 г.

 

Тэма: Арганізацыя работы па прафілактыцы суіцыдальных паводзін навучэнцаў.

 

Мэта: павышэнне псіхолага – педагагічнай кампетэнцыі класнага кіраўніка па прафілактыцы суіцыдальных паводзін вучняў, выяўленню дзяцей, якім патрабуецца дапамога, аказанне дапамогі, вывад са стрэсавага стану.

 

Форма правядзення: семінар - практыкум

 

Пытанні для абмеркавання:

 

  1. Прыёмы і метады работы з падлеткамі па прафілактыцы суіцыдальных намаганняў.

Адказны: педагог сацыяльны Паповіч С.І.

  1. Аптымізацыя міжасабовых адносін у школе як прафілактыка суіцыдальных намаганняў.

Адказны: класны кіраўнік Сіткевіч Н.С.

  1. Абмен вопытам работы:

А) наведванне адкрытага класнага мерапрыемства ў 5 класе

Адказны: класны кіраўнік Голуб Л.А.

Б) аналіз выхаваўчага мерапрыемства 

Класныя кіраўнікі

 

Практычны блок:

  1. Класная гадзіна ў 5 класе

 

 

Пасяджэнне № 4

 

Дата правядзення: май 2022 г.

 

Тэма: Аналіз работы метадычнага аб’яднання класных кіраўнікоў за 2021 – 2022 навучальны год.

 

Мэта: абагульненне вопыту, падвядзенне вынікаў і аналіз работы класных кіраўнікоў

 

Форма правядзення: круглы стол

 

Пытанні для абмеркавання:

  1. Аналіз дзейнасці метадычнага аб’яднання класных кіраўнікоў за 2021 – 2022 н.г.

Адказны: кіраўнік МА Пракапеня Н.В.

  1. Аналіз работы дзіцячых грамадскіх аб’яднанняў.

Адказны: педагог – арганізатар Зыбайла М.А.

  1. Аналіз работы педагога сацыяльнага

Адказны: педагог сацыяльны Паповіч С.І.

 

 

 

Практычны блок:

  1. Справаздача класных кіраўнікоў